Isnin, 9 Julai 2012

Jumpa Lagi..

   wow..lamanya i tak update blog i ni..cehh..hari ni ber i pula saya kan..Saya mau masuk tido sdh ni tapi sebelum tu mo coret-coret ckit dulula..hari ni sy inda ngajar..sebab kurang chat..alhamdulillah setelah berhat d rumah..chat sepenuhnya dn insyallah esok boleh gi ngajar..
   sebenarnya esok banyak benda yg saya mo buat dn selesaikan..sy ni sebenarnya sibuk selalu..dalam sehari sy hanya tdo 2 atau 3 jam..malah ada hari2 yg sy tak tdo..sy tdo ms dlm keta..sepanjang perjalanan ke sekolah setengah jam atau waktu rehat di sekolah selama 20 minit.Hubby saya ckp..dia sngt kagum dgn kebolehan hantu bangkit sy ni (berjaga malam)..sy pun sebenarnya heran dgn penyakit sy ni..malam sy jd sngt aktif..sy boleh mop rumah..lap tingkap..cuci kain..sapu rumah..dan mcm2 lagi.Saya juga dianugerahkan perasaan yg ssh mo rs seram..alhamdulillah..tapi bila dtg rs takut tu minta puji juga..he he..
   Hmm..mo cita ni..ada org yg gi komen2 dn kutuk2 blog sy bida dan mcm blog skema..alamak..guys, ni kan blog sy..sukahatila sy mo buat camana pun..lgpun sy mmg tak pandai buat blog yg canggih manggih tu..ni ja yg sy termampu..sy create blog ni pun bkn mau bersaing dgn sesiapa,,just utk catat crita2yg berlaku di sekitar sy..klu ada yg terbaca dn mndtgkan manfaat atau kegembiraan pdnya alhamdulillah..yg tak suka..lekas2la kuar from my blog ni sebelum anda termuntah..ha ha ha..
   Lagi satu..ada yg suka gi mencarut2 dlm shoutbox saya tu..komen mcm2..hai..taula, sy ni tak pandai..tp jngnla memalukan sy gtu..he he..last2 shoutbox tu trpaksa sy buang dn ganti baru..alamak perut saya ni berbunyi keriuk2..tengah malam sdh ni..takkan mo msk maggi lagi..pergghh..bertambah gumuk la ni..adeii...tak mau la..biarla tahan ja lapar ni..
   sebenarnya bnyk entri2 baru yg sy mo post ni..tapi nantila bsok2 k..ada resepi baru, ada crita baru dan ada tips2 baru..wokwyla...ngantuk tul sdh ni..babai..tkasih sbb sudi baca ye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan