Sabtu, 6 Julai 2013

KESAN UBAT KUAT DAN UBAT LAMBAT..(PSST....)

Rehat japp...tetiba teringat nak mengadu pd blog ni..sebenarnya aku sangat sibuk ni..sdng menyiapkan kajian penyelidikan atau pra-tesis..esok ada perjumpaan dgn tutor ..dia nak tengok our proposal dah sampai mana..so memang kelam kabut jadiknya..sapa suru buat kerja last minute kan..kan..lepas tu, nak kemaskini laporan prestasi murid dan buku rekod mengajar lg..kebetulan la pula Isnin ni ada Pegawai pelajaran nak lawat sekolah...kacau bilau jadinya aku.. woittt...jap-jap my baby nangis...ala...nak minta dukungla pulak..bapanya seperti biasa gi merayau rumah jiran2 sebelah yg tk lain dn tk bkn..adik beradik dan sepupu sepapatnya..nasib badan sorg pompuan..camana cbuk sekalipun..dgn kerja2 ofis,sekolh atau asignment cam aku mahasitua ni...ttap jugak mnjlnkn tugs sbgai isteri mithali..beza dgn lelaki..klu drg cbuk,kta yg brkorban mnangguh krja2 kita spya dia selesa siapkn krjanya tnpa gangguan..klu tk dtolong..muncung pnjang sedepa..muka pun msam kelat.. Berbalik pd tajuk post aku hari ni..dua tiga hari yg lpas aku ada berbual dgn dua org rakan baik..biasala kitorang bercerita..tk sembunyi2...bla aku stat citer nanti korang lihat dr positifnya ye..best jugakla sbb boleh dpt pengetahuan baru dn lpas2 stress..satu cerita hot kami ms tu ialah..jeng...jeng..suami2 suka beli ubat kuat atau ubat tahan lama...hahaha..yg main telan2 memang sngt bahaya diamalkan sbb ada efek pd jantung..ingat ya suami2..tapi ini bukan yg main telan.. maafla..klu entri aku ni 18sx..sekali lg,plz open minded sbb sebnrnya aku nk cerita kesan tk baik pd benda ni..yg nak citer ni ialah,suami kwn tadi beli ubat atau mnyak untuk tahan lama..si suami pun beriya2..mengurut tut tutnya dgn minyak tu..beberapa minit kmudian,tut tutnya pun tegang..tp yg lucunya..tut tutnya itu kebas seolah2 kena bius..langsung tk rs apa..dgn tk sabarnya dia ajakla isteri utk brsama2..isteri cerita 2 jam tk selesai lagi..isteri dh mengeluh dn rasa nak sepak suami sbb trlampau tak best hahaha..suami pun..memula rs teruja...tapi bila nafas semakin mengah,tenaga makin kurg..akhirnya berundur tanpa sampai ke tujuan..hahaha..baru tau.. Tapi..malangnya, isteri dan suami trpksa duduk berdua dalam kamar mandi sebab tut tut dorang pedas seolah2 kena cili..seksa dorg sehingga tk lena tdur hingga ke pagi..moral of the story..benda2 alah yg kononnya blh menguat2kn,melambatkn ejakulasi..jngnla d amalkan sebab bukan dapat best..dapat seksa adala..hahahahhahaha.. Lagi satu aku pernah terbaca satu entri dlm blog org..antara lain kandungan minyak atau serbuk yg digosok pd tut tut isteri atau suami tu mengandungi sejenis bahan seperti kapur yg boleh menyebabkan kanser rahim atau pangkal rahim..hah!! ni lagi bahaya..pendek cerita..utk pasangan suami isteri..janganla terlalu mengikutkan nafsu sehinggakan membahayakan diri sendiri..kalau nak guna produk pun..berhati2la..tp kalau aku & suami..kami bnyk bersabar dlm soal ni.yala bukan pengantin baru kan..sesuaikanla dgn umur,tenaga dan sebagainya..kalau tak sampai ke tujuan hari ni..esok sambung balik perjalanan tu..tak lari gunung dikejar..BETUL TAK?? HEHEHE...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan